Tajemniczy klient (Mystery Shopper) jest wysyłany do punktu w celu kupna określonych artykułów lub zbadania specyficznych aspektów na temat produktu lub proponowanych usług. Więcej na . Przykładowo jednego dnia możesz wybrać się do bufetu prędkiej obsługi lub eleganckiej restauracji dla skonsumowania posiłku, a kolejnego dnia w ramach kolejnego zlecenia zweryfikować poziom obsługi w kinie albo banku. W trakcie realizacji zlecenia Mystery Shopping masz obowiązek zapamiętać rzadkie elementy całego Twojego doświadczenia dotyczącego elementów lub usług . Po wykonaniu zlecenia musisz wypełnić szczegółowy formularz jak również udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące wszystkich spraw, jakie zwróciły Twoją atencję podczas pełnienia zlecenia. Czy kelner obsłużył Cię w ciągu 5 minut po trafieniu do lokalu? Czy ekspedient poinformował Cię o ofercie wyjątkowej miesiąca? Za udzielenie odpowiedzi na tego typu pytania i za uważną adaptację zlecenia otrzymasz pojedynczą ocenę i zapłatę. Ma to za zadanie podnieść jakość obsługi klienta (). Badania Mystery Shopping prowadzone są przez firmy i usługodawców w celu zbadania poziomu obsługi, jakości artykułów, motywacji i zachowania personelu oraz Twojej plenarnej opinii.
Jeżeli sądzisz, że omawiany artykuł jest godny Twojej uwagi, to z pewnością warto zobaczyć także (http://domwina.pl/) pozostałe podobne materiały.
Polegają na zdaniu potajemnego klienta (Mystery Shopper) oraz na korporacji, jaka go zatrudnia, dostarczającej wprawnych i dyskretnych komunikatów z Mystery Shopping, które pomagają ulepszyć jakość obsługi klienta i powiększyć wydajność. Czytaj też .
Mystery Shopping to solenne zajęcie opierające się na wzajemnym zaufaniu. Od klientów oczekuje się , prócz rozwiniętego zmysłu uwagi i wrażliwości na elementy, także uczciwości i rzetelności w działaniu.