Reklama miejsca – konkretny przekaz

Dla mobilnych. Przyciągająca i bezpośrednia. Skuteczna. Najlepsza wolno stojąca – reklama typu outdoor. Masowość to walory reklamy typu outdoor. Outdoor może być kierowany naraz do konkretnych grup odbiorców, jak ma to miejsce w innych mediach. Wspaniale sprawdza się w większych miejscowościach. Największą grupą odbiorców outdoorowych kampanii są osoby mobilne, dynamiczni, z potencjałem nabywczym, którzy dużą część swego czasu spędzają przesuwając się w przestrzeni miejskiej.

Reklama zewnętrzna

Autor: Map of the Urban Linguistic Landscape
Źródło: http://www.flickr.com

Outdoor jest w ich wypadku w największym stopniu skuteczny, bowiem kontakt z reklamą typu outdoor mają prawie bez przerwy: podróżując samochodem, idąc ulicą, odwiedzając centra finansowe, stacje benzynowe. niedrogie banery reklamowe w Warszawie są nośnik o wielkim potencjale, z oryginalnym sposobem komunikacji.

Kiedy będziesz zdania, że umieszczone w tym tekście informacje są ciekawe, sprawdź ponadto szczegóły w linku rozliczanie ciepła. Znajdziesz tam równie wartościowe dane.

Jest naturalna, dzięki temu z powodzeniem współzawodniczy z pozostałymi mediami. Odbiorcy mają kontakt z outdoorem wówczas, gdy przebywają poza domem, w przestrzeni miasta, w okolicznościach, w których zwykle – bardziej aniżeli w domu bądź w pracy – są nastawieni na silny kontakt z otoczeniem. Również brak deklaratywności przemawia na korzyść reklamy outdoorowej. Z zasady odbiorcy lepiej odpowiadają na przesył demonstrowany na billboardach a także poświęcają mu więcej uwagi, aniżeli ma to miejsce w wypadku publikatorów, jakim muszą zadeklarować osobisty czas lub wykonać jakąś czynność (kupić gazetę, puścić w ruch radio, otworzyć przeglądarkę www). Pod względem bezpośredniości kontaktu jak też prostoty odbioru reklama outdoorowa bije bezwzględnie inne media.

wrocław

Autor: Maciek Lulko
Źródło: http://www.flickr.com

Banery Wrocław proponują ogromnie pociągający oraz twórczy przekaz. Reklama taka posługuje się słowem oraz obrazem w sposób zdyscyplinowany a zarazem pomysłowy. Dobry plakat reklamowy operuje przejrzystym, czytelnym językiem a także symbolem dostosowanym do grupy docelowej, co sprawia, iż odbiorca od razu wie, co tak naprawdę ujrzał na plakacie. Pomysłowość, ascetyczność, intryga jak też humor, twórczo spożytkowane fragmenty 2D i 3D sprawiają, iż ta forma przekazu jest szczególna. Dzięki temu outdoor świetnie eksponuje markę, produkt, usługę, do jakich przyciąga zabarwieniem, kompozycją, pomysłem czy prostotą oraz przejrzystym przekazem.