monitorach ciekłokrystalicznych. Mogą być to treści marketingowe, przewodniki, wiadomości a także inne rodzaje dane. Innowacyjność takiego podejścia stanowi bliską konkurencję dla klasycznych nośników reklamy, jak: afisze, ulotki, tablice informacyjne.
Przewaga reklamy w autobusie nad pozostałymi odmianami reklam wiąże się ze specyficzną, gdyż przymusową sytuacją w której znajdują się pasażerowie. Są ograniczeni tak przestrzennie, jak i czasowo. Trudno jest im wygenerować odpowiednią ilość skupienia by skupić się np. na książce, ale jednocześnie chcąc zabić czas wypatrują ciekawiącego medium, jakie przyciągnąć by mogło ich wzrok na czas podróży.
W tym artykule są bardzo fascynujące informacje, lecz gdy chcesz dowiedzieć się więcej, odszukaj ponadto (https://www.ehrle.pl/pl/produkty/myjki-wysokocisnieniowe/) pozostałe dane, które dostępne są tutaj.
Postawienie na reklamę przy użyciu monitorów LCD gwarantuje prezentację reklamy ogromnie szerokiemu gronu odbiorców (dla przykładu w Krakowie każdy z autobusów w przeciągu tygodnia, przewozi od 20 do 30 tysięcy pasażerów) (reklama w autobusiemedas-media). Wykorzystanie autobusów i tramwajów jadących po najgęściej zaludnionych ulicach dużych miejscowości, umożliwia trafienie nawet do setek tysięcy mieszkańców.
kolorowa co skutecznie przykuwa spojrzenie obserwatora, np. – reklama w autobusie. Dodatkowo wzrok przyciągają wyświetlane aktualności lokalne, z kraju, a także wiadomości sportowe, horoskop itd..
Ogromnie istotnym aspektem jest również to, iż reklama w autobusie dochodzi do klientów w momencie dużej chłonności umysłu, podczas gdy donikąd się nie spieszą i nie mają nic do uczynienia niż spoglądać w ekran LCD i czytać wyświetlane na nim wiadomości. Mało tego, ewentualny odbiorca nie może wyłączyć emitowanej reklamy co dodatkowo zwiększa skuteczność tego typu działań marketingowych. Odpowiednio stworzona reklama w autobusie ma duże szanse być skuteczną pod warunkiem, że nie będzie nadmiernie natarczywa.